onsdag 3 maj 2017

Häxan


Jag har svårt att koppla av och koppla bort. Det är en talang som jag gärna haft Men tyvärr inte har. Ni vet den där när jag är hemma är jag hemma och när jag är på jobb är jag på jobb. Jag är liksom all over the place överallt hela tiden i mitt lilla runda som sitter överst på kroppen. Jag kommer in i perioder då jag kopplar av med en bok och läser. Det var ett tag sedan jag läste en bok faktiskt och brukar oftast höra det på sommarsemestern. Jag älskar att sitta ute och läsa. De sista böckerna jag plöjt genom har jag lyssnat på och helst då jag promenerar ute för atg inte somna mitt i "sagan".
I mina lurar nu har jag Camilla Läckberg och hennes Häxan. Den är lång och spännande och jag vill bara komma till slutet Så jag får reda på hur det egentligen är i Fjällbacka. Konstig känsla när jag vill att något bra ska ta slut, det brukar ju vara tvärtom haha.
Vad gör ni helst, läser eller lyssnar och var?

Önskar er en fin onsdag mitt i veckan.
Kram // A 

5 kommentarer:

  1. Hoppade till en annan bok när jag lyssnade på denna. Blev lite trött på den faktiskt.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Jag är en läsare och just den boken har jag funderat på att köpa. Annars kopplar jag av med en stickning eller virkning på kvällarna. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. När jag löser böcker så är jag samlad i skallen och "bara läser" men jag klarar inte av lyssne-böcker. Då studsar det runt och ut i skallen hela tiden och jag får lyssna om samma texter flera gånger om. Men man kanske kan lära sig?!
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Läser,kan inte koncentrera mig när jag lyssnar kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Önskar jag kunde koppla av också. Att hämta energi innan den är slut. Övar och övar.

    SvaraRadera