onsdag 1 mars 2017

Min lille kille


Dagen är här när jag för arton år sedan inte var så tuff och jag hade en kille som absolut inte ville samarbeta med mig och komma ut. Precis som nu trivs du bäst inne i värmen där det är tryggt och mysigt. Men till sist var du sugen på att se vad världen utanför din mammas varma mage hade att erbjuda. Nu har du ett stort hjärta och inga som helst problem att samarbeta. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och önskar dig en underbar födelsedag.

GRATTIS SEBASTIAN 18 ÅR!


Kram // A 

6 kommentarer:

  1. Grattis till honom. Visst går det fort, min mellantjej fyller 18 år i maj. Hejda tiden lite. Ha en fin dag. Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Grattis till sonen. ❤ kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Grattis fina bästaste S ja herregud att det gått 18 år.... kram från faster

    SvaraRadera
  4. Men ååå vilken liten goding! Härligt med födelsedag och grattis till både dig och sonen... för nog är man värd att firas själv också då man varit mamma i 18 år!
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  5. Sötisen. Grattis i efterskott.
    Kram Petra

    SvaraRadera