söndag 26 februari 2017

Födelsedags tripp



Oj vad helgen gick fort. Än finns det timmar kvar men den börjar gå mot sitt slut. I dag har jag bara skrotat runt, tvättat, fixat och trixat. En söndag som en söndag får vara när jag varit borta den första delen av helgen. I fredags efter jobbet tog jag som den goda vän jag är min bil och stoppade in mig och vännen som nyss fyllt år och önskade en biltur till Gekås och Ullared. Jag älskar att ge presenter som även jag har glädje av haha. Vi körde upp sov en natt på hotellet, shoppade och hade super trevligt. Jag bara precis älskar att sova på hotell. Varför har inte min familj en egen hotellkedja?
Hem kom vi igår med en del påsar med kuliga saker. Jag åker inte till Gekås för att tjäna pengar för det tror jag egentligen inte jag gör i alla fall. Jag ser det mer som en trevlig tripp för det är jätte trevligt. Strosa runt bland alla tokiga, kolla en massa grejor för där finns verkligen allt, ta en fika (som är skitbilligt) mellan varven för att fylla varukorgen igen. Betala Och få en shock hur allt billigt kunde bli så mycket och sedan köra hem och vara helt slut. Så trevligt! Har ni varit där?

Kram // A

8 kommentarer:

  1. Halloj! Jag har varit på Gekås, 1 gång... Det jag handlade fick rum i två varukorgar, på 2 dagar!!! Nej, inget ställe för mig... Föredrar lugnare ställen att handla på.. ;) Men kul att hitta på saker att göra tillsammans med andra! Kram från Kate

    SvaraRadera
  2. Gillar Gekås, men håller med dig, om hur allt billigt man handlar hur dyrt det ändå blir när man kommer till kassan. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Var ofta där när barnen var små, men nu är det länge sedan.
    Kanske skulle ta och ta mig en tripp snart...

    Ha de!
    /Birgitta

    SvaraRadera
  4. Nej, jag har aldrig varit där.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Ullared en lönehelg?!? Hur mycke folk !?? Men alltid kul o shoppa :) och hotell är alltid nice kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Har varit på Ullared tre ggr och gjort en massa fynd.. Mysigt att åka med en vän och ännu mysigare att sova på hotell, älskar det också.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Jag gillar Gekås men nu är det evigheter sen jag var där.

    SvaraRadera