söndag 9 oktober 2016

Raketfart



Tiden går så fort, veckorna bara knallar på. Det känns som vi är mitt inne i hösten. Jag älskar hösten faktiskt, härlig luft, underbara färger och mycket mys. Det är lite ruggigt och kyligt men jag gillar bättre att klä på mig än att klä av mig haha. Jag är bara så sjukt trött tycker jag. På helgerna har jag ingen ork men men nu nog klagat. I går fick jag en stor dos friskluft och det gillas, det mår ingen sämre av. Jag var med i ett hardrev på ett unghundsprov som mannen var ledare för. Härligt väder, underbara vyer och det var riktigt kul faktiskt. Vågar inte riktigt berätta för mannen hur kul det var då är jag kanske snart också hundförare och jägare också. Hundägare till två räcker länge än så länge. På kvällen bjöds jag på ett glas rött och tillsamans med all frisk luft var jag inte svårvaggad.
Nu njuter jag söndag och ska ladda för en ny spännande arbetsvecka. Ska njuta lite av höst solen i Skåne idag.
Hur har era planer sett i helgen?

Kram // A 

5 kommentarer:

  1. Så skönt att vara ute och få en massa frisk luft. Här idag är det inget väder för att vara ute. Det vräker ner och blåser också. Ha en skön söndag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Gillar mer att klä av mig :) kram

    SvaraRadera
  3. Lite mysigt att klä på sig, fast man tröttnar ju fortare på det än på att klä av sig... ;) Jag får ju så mycket frisk luft på jobbet, ute så många timmar varje dag. Vi är ju lite av Ur & Skur modell fast dagmammor... Men visst blir man så där skönt trött av det, ungarna med!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Tycker också om hösten men som du säger. Det går så fort så jag hinner inte riktigt med allt vackert ute.

    Ha en fin dag! KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Men idag är det rått o kallt. Håller mig gärna inne o myser vid kaminen. Kram Gunilla

    SvaraRadera