onsdag 13 april 2016

Happy birthday to me


Grattis till mig idag som har lyckan att bli ett år äldre. 
I går skrev jag om det här med tankeöverföring. Ibland funkar det och ibland fungerar det sämre. Den här gången har mannen lyckats. Jag är så glad över min present. I söndags fick jag också så mycket fint. Blev glad för precis allt och för att alla mina nära och kära var här (nästan alla, min pappa var tyvärr tvungen att stanna hemma) och ville fira mig.

I dag njuter jag av att det är min (bara min) dag.
Kram // A

6 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! Hoppas du haft en toppen dag och vilken fin present :-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis!! Då fyller du dagen innan mig! Jag kommer nog inte bli firad i morgonbitti eftersom jag skall upp och jobba tidigt. Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Åh vilka jättefina presenter! Mysig kväll till dig!

    GRATTISKRAM!! Anna

    SvaraRadera
  4. Hoppas du hade en toppenfin födelsedag. Roligt när man får det man önskar.
    Ha en härlig torsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Så snygg!! Det verkar som du hade en toppendag!
    Kram J

    SvaraRadera