tisdag 9 februari 2016

4 good Malmö




Hej på sena timmen. Jag är egentligen jätte trött och borde gå en trappa ner och mulla kudden. Har nyss kommit hem från en 4 good kväll i Malmö. Jag blev inte lika inspirerade denna kväll som jag känner att jag blivit andra gånger på deras kvällar. Men Carolina Gynning som mer blev intervjuad av 4 good tjejerna är ju en härlig kvinna. Hon är inte bara snygg och en duktig kreatör hon är superskön också. För övrigt var det en trevlig kväll och jag bara älskar att kolla in andra levande individer.....

Ta hand om er.
Kram // A


7 kommentarer:

  1. Låter kul med att få komma ut och bli inspirerad av andra.

    Sov gott och Kram! Anna

    SvaraRadera
  2. Låter som en trevlig kväll. Jag gillar oxå Carolina G, en sådan härlig människa

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite inspiration och viktiga ord. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Åhh, så kul. Hade tänkt boka in detta evenemang, men så blev det inte. Kanske nästa gång... Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Carolina är grym tycker jag ;) kram

    SvaraRadera
  6. Gynning är ju grymt snygg, och verkar himla enkel och rolig som människa. Kram J

    SvaraRadera
  7. Carolina är rolig att lyssna på tycker jag :)
    Kram Pia

    SvaraRadera