lördag 5 december 2015

Älskade december


Hur går det för er och allt julande? Stressar ni runt med mat, bak och julklappsinköp? Jag känner mig ganska lugn. Precis som vanligt. Jag jobbar allra bäst under press haha. Nädå men vi har ganska lugn inställning inför julen här hemma. Hrmf.... Hade det inte varit för mig hade här inte ens varit stakar i fönstren. Det är jag som håller hårt på julandet. Jag älskar ju december, tyvärr är jag ensam om deg här hemma. Pepparkaksdegen och mussledegen har tillagats idag och vilar i kylen. Tomtarna får snart tassa in i värmen och en gran ska jag också försöka smuggla in. Önska mig lycka till.

Kram // A

7 kommentarer:

  1. Jag tar det också ganska så lugnt. Inte inhandlat en enda julklapp än så länge.... Men det brukar ju kännas lite stressigare när det börjar närma sig.

    Hoppas du får en fin söndag!

    SvaraRadera
  2. Jag har sorterat bort mycket av stöket kring jul. :-) Vill mysa och pyssla istället.

    SvaraRadera
  3. Nä tar det ganska lugnt ingen ork och lyssnar på kroppen för en ggr skull ;)
    Men tomtar och advent är framme funderar på ta in gran jag med så det inte heller blir stress ..
    Stor kram och ha en mysig 2:a advent
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  4. Jag är hur cool som helst, har lärt mig att hålla julen lagom. Det är så lätt att man drar iväg och så blir det stress av alltihop, och det har jag lärt mig nu.
    Kram J

    SvaraRadera
  5. Jag känner mig också lugn. Blir nog de sista julklappsinköpen i helgen som kommer sen sista julbaket veckan efter, utan stress ;) Kram

    SvaraRadera
  6. Jag tar det lugnt. Stressar inte... det blir alltid jul ändå.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  7. Jag är inte ett dugg stressad, klapparna är klara och jag har tagit semester de tre dagarna innan julafton så jag är så himla lugn.

    SvaraRadera