torsdag 19 november 2015

Jag är på G......snart


Jag måste erkänna att jag är lite stressad över att det närmar sig advent och julen är faktiskt ganska nära. Jag är egentligen inte så stressad över allt som fixas och trixas för det känner jag att man gör det man hinner och det man känner för. Det blir jul i vilket fall. Men jag stressar över att jag inte alls är där i tanken. Jag förstår liksom inte att det är första advent om lite mer än en vecka. Jag hänger inte med. Jag är fortfarande i höst mood och känner min harmonisk i det. Men jag brukar komma igång...jodå snart är jag på G......ska bara hösta lite till.

Vart ni än befinner er i era tankar så önskar jag er en fin fin torsdag.
Kram // A

6 kommentarer:

  1. Jag är inte i harmoni med hösten just nu och längtar till advent. Härligt att höra att du är det. Det kommer att ge sig med adventskänslan tror jag. Ha en fin torsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. jag kan inte påstå att jag är i harmoni alls. Kanske det blir bra bara advent kommer. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Svårt att tänka sig att det är advent om bara sisådär en vecka!
    Men snön och vintern kommer nog snart ska du se....
    Va fin du är förresten! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag är nog redo för jul nu. Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Hösten har liksom försvunnit i år och den kom inte förrän en vecka sen. Klart att man inte hänger med! Jag måste göra listor på vad som ska göras...

    SvaraRadera
  6. Men snygging, det blir advent med eller utan stämning, men den kommer säkert när du får upp lite stakar i fönstren .. Kram

    SvaraRadera