torsdag 8 oktober 2015

Choose the right way



I dag är det en sån dag som jag inte vet vilket ben jag ska stå på och vilket håll jag ska gå på. Har ni också en liten en på varje axel som säger olika och ni själva där emellan? Jag har det ganska ofta. En del kallar det velighet jag kallar det bara störigt när jag inte vet vad jag vill, eller vad jag ska.
Vita eller svarta strumpor??
Gahhhh.......det får bli en av varje idag helt enkelt så är problemet löst för dagen.

Ha det supergott.
Kram // A

8 kommentarer:

  1. Jag röstar för vita :)
    Ha en härlig torsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Snygg outfit! Du löste ju problemet på ett ypperligt sätt. Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Det där känner jag så väl igen!
    Jag kan vela om de mest betydelselösa saker ibland.....................som val av strumpor.....ha....ha........
    Tyvärr verkar det bli värre och värre med åren som man säger.
    Så det är väl bara att vänja sig..............

    Ha det fint,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Tycker man kan ha en av varje.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Men du gick väl inte med en strumpa i var färg ?!? Kram på dig snygging

    SvaraRadera
  6. Underbara i-landsproblem. :) Själv äger jag nog inte några vita...

    SvaraRadera
  7. Haahaa... ja där känner man allt igen sig...;)
    kram Katarina

    SvaraRadera
  8. Hoppas dagen blev bra! KRAM Anna

    SvaraRadera