fredag 25 september 2015

Smyckad


Jag älskar verkligen smycken. Jag älskar att handla smycken (jag äskar i och för sig att handla det mesta, ännu en onödig last jag bär på). Jag tycker det är så snyggt med alla som bär en massa snygga smycken och accessoarer. Men......nu kommer det......jag gillar inte att bära smycken själv. Varför är det så tro? Har jag för mycket,  för stora känner jag mig som en julgran. Men det är ju så snyggt på alla andra. Dock finns det ett armband i mitt liv som jag bär varje dag och det är detta lilla netta från Efva Attling som jag älskar. Annars är jag smyckesnude, fast ibland bär jag mina ringar också. Bär ni smycken varje dag? Jag vet att en del även har sina smycken på natten.

I dag önskar jag er alla en underbar fredag, en start och en början på helgen.

Kram / / A 

7 kommentarer:

  1. Jag tar aldrig av mig mina ringar. Har nog armband och klocka på mig varje dag. Halsband byts ofta.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Jag älskar smycken och jag bär det i princip nästan varje dag, känner mig lite smått naken utan dem. Men till natten å åker alla av, då vill jag inte ha smycken på mig. Kanske har hänt någon gång, men då har jag antagligen varit för trött för att ens orka ta av dem.
    Ha en fin dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Jag bär mitt carpe diem armband också från Attling varje dag , och örhänge har jag oftast och japp sover med dem på... Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har nog alltid smycken. Ring och örhängen varje dag och nästan alltid halsband. Armband någon gång då och då. Ha en fin helg! Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Känner igen mig. Jag är lika dan!

    Trevlig helg o kram Anna

    SvaraRadera
  6. Jag har små örhängen (varieras) som jag kan sova med. Det är det enda jag bär alltid.
    Då är jag ändå gift och har vigselringar... Förr bar jag dem alltid, men så fick jag svamp på fingrarna under ringarna då jag tvättar händerna femtioelva gånger på jobb. Så jag slutade ha ringarna på jobb. Sen blev det liksom så att jag inte tar på dem när jag är ledig... Men ibland tänker jag på att använda dem, typ som när vi går ut och äter. Haha!

    SvaraRadera