fredag 18 september 2015

Njuta....


Då jag har hela sovrummet för mig själv passar jag allt på. För er som inte hänger med så är höst och vinter här hemma jaktperiod och mannen lämnar då mig (då och då) för lugnet i skogen och en del fyrbent klövvilt. Då passar jag på att ha manikyr i sängen och tar gärna med mig både gottepåsen och Tv:n (i form av plattan) för egenmys. Vi tittar aldrig på TV i sängen annars. Vi har endast sängen till för att.....ja just det......sova i. Så ni kan tänka hur jag njuter väl?
I dag njuter vi extra här hemma. Det blir fredagsmys för hela slanten.

Kram // A

7 kommentarer:

  1. Skönt att mysa till det ordentligt ibland. Snygg färg på lacket.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Ibland är det skönt att vara ensam i tvåsamheten...

    trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Ingen tv i vårat sovrum heller. Aldrig i livet.
    Mys riktigt mycket.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Jag är ingen sängmänniska, jo för att... sova i. Men helst hänger jag i soffan.

    SvaraRadera
  5. Härligt och lyxigt med egentid! Vi har heller ingen tv i sovrummet! Skönt!

    Trevlig helg och kram! Anna

    SvaraRadera
  6. Mysigt med egentid, tycker jag. Nää, ingen tv i sovrummet... aldrig! Snygg färg på tårna!
    Åhh, den föreläsningen hade jag mer än gärna varit med på...
    Önskar Dig en härlig lördag, kram Kate

    SvaraRadera
  7. ja men egentid behövs. brukar lägga mej i badet o njuta eller som du måla naglarna me hi hi
    trevlig söndag på dej

    SvaraRadera