lördag 19 september 2015

Klassisk lördag


Vilken underbar morgon. För er som sov lite längre än jag så sken faktiskt solen tidigare idag. På mina promenader just nu har jag Alkemisten av Paulo Coelho i mina lurar. En berättelse om att följa sina drömmar. Jag fick för mig att detta var en bok som "alla" har läst och är då en klassiker. Är det så? Har ni läst den?
En tankeställare: En dröm kan vara att inte vilja uppleva sin dröm utan att ha den kvar som just en dröm. Det är också att följa sin dröm.

BTW.....jag är inte alls så sur som det ser ut på bilden, jag är bara väldigt fundersam haha. Jag måste nog köpa mig ny lurar, ser ganska töntig ut i mina rosa pufflurar.

Ha en fortsatt fin lördag.
Kram // A

7 kommentarer:

  1. Ha ha tycker du e söt i dina rosa lurar;) och ja jag har läst Alkemisten;) kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Haha!Du ser koncentrerad ut! Det kan ju vara så att man vill fortsätta drömma bara man är nöjd med det då😊 annars är det viktigt tror jag att flytta sig ur en dålig situation. Men några kan finna en sekundärvinst i att vara kvar i något " dåligt" . Ha en fin dag! kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Jag var tidigt uppe så jag hann se solen! :) Nej den boken har jag inte läst, men drt borde jag kanske. Ha en fin lördag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Sådär ser jag också ut när jag är fundersam. Folk tror att jag är superarg! Nja jag började läsa den en gång, men det rann ut i sanden... Det också...Härligt väder, här är det grått. Kram och fin helg. /Emma

    SvaraRadera
  5. Jag har läst den! Är inte såld på ljudböcker än,tyvärr....Kram

    SvaraRadera
  6. Den har jag inte läst. Tack för tipset.

    SvaraRadera
  7. Den är inget som jag lyssnat på. Tack för ditt tips.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera