tisdag 9 juni 2015

Plötsligt....



Just nu är jag inte superbäst på att ta väl hand om mig själv. Jag var mycket bättre på det där förr. Men plötsligt händer det! Jag fick med en serum mask i en av mina Glossyboxar och plötsligt händer det även att jag använder produkterna som är i....
En vacker dag som blev kväll tog jag ryggläge i soffan med en helt underbart skön mask i ansikten. Det gäller att veta att ingen kommer på besök just de tjugofem minuterna som masken gör verkan för nog ser man allt lite läskig ut. Men detta borde jag verkligen göra oftare, så skönt.

Ta hand om er och h en helt underbar dag.
Kram // A

10 kommentarer:

  1. den ser definitivt skönare ut än min där halva huden åkte med, ja det kändes så i alla fall

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Har också en mask i någon låda någonstans, borde också använda den. Huden är len som en barnrumpa sen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Jag tog mig en hårinpackning och ansiktsmask idag med, försöker ta hand om mig men slarvar.
    Jag är nyfiken på glossybox, kan du inte berätta mer om det? Vad brukar den innehålla och vad kostar den?

    SvaraRadera
  4. Har planerat in lite hemmaspa på torsdag, längtar redan.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. En sån där mask skulle jag behöva testa, har aldrig gjort det... Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Skönt ibland att ta hand om sig själv.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Jag provade en svart mask för några veckor sedan, mannen såg riktigt paff ut när han såg mig :) Härligt att du unnande dig själv detta

    Kram Fru P

    SvaraRadera
  8. O va skönt! Jag hade en sån dag i söndags. Ett varmt skumbad med ansiktsmask och hårinpackning. Sen smörjde jag in hela kroppen. Och som du säger. Man gör de för sällan. Kram

    SvaraRadera
  9. Jag skulle både behöva ta hand om ansikte och framförallt FÖTTERNA!
    Just nu har jag vinterfötter i sommarskor! ;)
    Ha en din dag!
    Kram.

    SvaraRadera