måndag 2 februari 2015

Mycket och god mat







Igår  var vi med svägerskan och svärisarna och åt brunch på Ringsjöstrand. Ett ställe som jag tycker är väldigt fint främst på sommaren då man sitter med utsikt över sjön. De har god mat i trevlig miljö. 
I dag startar en ny vecka i en ny månad och januari är äntligen slut. Det har varit en lång månad och vet ni igår kom även vintern hit med snö. Vad jag tycker om just det behåller jag för mig själv haha.

Jag önskar er en fin måndag och en fin start på veckan.
Kram // A

13 kommentarer:

  1. Tackar aldrig nej till god mat=))
    Snön faller galet mycket här...men det är ljust i alla fall!

    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  2. Vad mys! Just söndagar är helt perfekta för en lång och härlig brunch.

    SvaraRadera
  3. Men vad gott det där ser ut. Jag vill ha rubbet, hihi. Sitter på jobbet och är jätte hungrig nu. Snart lunch!

    Önskar dig en fin start på vecka!
    Kram Carola

    SvaraRadera
  4. Mums vad gott. Här närmar det sig lunch och nu skriker det i magen när jag tittar på dina bilder ;)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Brunch är fantastiskt gott tycker jag!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Vi åker dit till våren igen ;) kram Gunilla

    SvaraRadera
  7. Vad mycket gott att äta.
    Ja här har vi typ snökaos det har snöat sen i Fredags så nu har vi allt fått vinter.....
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Det ser gott ut, jag älskar brunch.. att få äta det man tycker mest om i lugn och ro, lyx!!
    Kram J

    SvaraRadera
  9. Men oj..så mycket gott:-)

    Ja…lillasyrran och jag är ganska lika! Och snö fick vi först idag…Får väl se om den ligger kvar i morgon.

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  10. Jisses, så mycket gott det var på tallriken.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  11. Brunch är bland det bästa som finns.

    SvaraRadera
  12. Brunch är det bästa jag vet :) kram Diana

    SvaraRadera