fredag 13 februari 2015

Just nu söker jag.....


Dessa jeansen kommer från märket Only. Modellen finns inte längre tyvärr. Jag vill verkligen ha denna modell på jeans men måste inte nödvändigtvis vara av samma märke. Är det någon av alla klädintresserade här inne som kan tipsa mig? Jag har helt snurrat in mig på att jag vill ha loose fit jeans och då hittar jag inga. Det är väl så att modet är inte just nu loose fit men jag vill ha!

Nu kör jag tidig fredag och i eftermiddag ska jag minsann på manikyr för det är jag värd :)

Önskar er en fin fredag.
Kram // A


13 kommentarer:

  1. Mysiga och tuffa! Vet att Esprit hade sådana jeans för ett par år sedan. Var lite sugen på dem då!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Tyvärr inga tips. Så härligt att gå på manikyr. Ha en fin fredag och helg. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Sök på boyfriend-jeans så kommer du att hitta en massa olika loosefit-modeller. Skön fredag till dig/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig i din jakt då jag har noll koll på klädutbudet... Lycka till och ha en härlig fredag!

    SvaraRadera
  5. Jag har två par, ett par ljusa och ett par mörka jeans, i den modellen som jag har köpt på Lindex för ett par-tre kanske fyra år sen. Älskar dom, lösa och sköna ;-) Jag vet att dom hade den modellen i några år, men har inte tittat på senaste tiden.
    Kram J

    SvaraRadera
  6. Ellos?? Bootz?? Zalando?? jag brukar googla allt jag letar efter ;-)
    Lycka till!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Så himla snygga! Hoppas du får fatt på ett par!

    SvaraRadera
  8. Tyvärr vet inte, men jag har haft såna men fick slänga dom för dom var totalt utslitna, älskade dom verkligen.
    Lycka till !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Älskar också loosefit jeans, men som Hannis skrev, sök på boyfriends jeans så hittar du många olika modeller. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Skönt med loosefitjeans, hoppas du hittar det du söker.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  11. Snygga, hoppas du hittar liknande kram Diana

    SvaraRadera
  12. Jag hade också dessa för många år sedan. Kan tyvärr inte minnas att jag sett något liknande efter det som är så bagy i benen. Hoppas du hittar något likande!

    SvaraRadera
  13. Men så snygga och så sköna de ser ut! Hoppas att du hittar dig ett par ;-)

    SvaraRadera