onsdag 7 januari 2015

Vinke vink



Dagen är kommen......då det är dax att ta tag i allvaret på riktigt. Gå upp när klocka ringer....puhu...känns tidigt. Alltid svårt att vända tillbaka dygnet igen. Marken är helt vit också. Jag gillar inte snö. I alla fall inte när jag måste köra bil. Hmmm! Vi startar terminen med en fortbildning. Håll tummarna att huvudet klarar att ta in en del idag......
....dagen då vi säger tack och hej till julen (för mig i alla fall) och ser fram emot ljusare tider. För visst går vi väl ditåt?
Tomtarna har hoppat ner i sina lådor för att vila till nästa jul. Även om det blir tomt så är det ganska skönt tycker jag.

Ha en riktigt fin måndag onsdag (oj snurrigt redan, detta kommer nog att gå bra)

Kram // A

12 kommentarer:

  1. Ha en bra dag;) kör försiktigt !! Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt med lite rutiner igen tycker jag, även om det var segt att gå upp idag! :)

    SvaraRadera
  3. Tur att vi startar med en kort vecka, vet i tusan hur det hade gått annars ;) Men det är bara gilla läget och hoppas att tiden går fort till sådär maj. Lycka till på utbildningen
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Hej
    Nu har jag kommit hem igen och det känns skönt.
    Jag tänkte ta tag i det där med att städa bort det mesta av julen imorgon.
    Här vaknar man till vitt ute och en sol som skiner vackert.
    Ha en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Lycka till med fösta dagen! Hoppas det går lugnt till idag!

    SvaraRadera
  6. Vinke vink ♡ ...
    Ha dé gott/Kram

    SvaraRadera
  7. Ja, visst går vi mot ljusare tider - härligt! Jag tror att dagen har ökat hela 8 minuter både morgon och kväll. ;) Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Visst märks det på eftermiddagarna att det börjar bli lite ljusare, i alla fall soliga dagar ;-)
    Grattis till vinsten hos Diana!! Kram J

    SvaraRadera
  9. Hallå där snurrfia..haha..fast jag håller med. Det känns som måndag därför är det ju himlans skönt att jag gör min sista dag för veckan i morgon. 2-dagars arbetsvecka...det skulle man alltid ha..;)
    Å skönt är det att det börjar bli ljusare.
    Å röda grisar finns nog inte...haha
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jäpp nu startar det igen! Känner igen mig ang bilen, känns aldrig jättelockande att skrapa fram den :-).
    Men i morgon är det nya tag!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Jag orka inte ens plocka upp tomtarna denna jul så de behöver jag inte städa undan. Men granen får stå tills helgen, vi har ju knappt sett den.

    Nä, några löften kör jag inte med utan försöker ha lite mål istället och testa något nytt varje år. Behöver inte vara något märkvärdigt, har redan fixat det. Prövade tennis för första gången på semestern.

    Ha en toppen kväll!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  12. Ja, allt känns verkligen som det är upp och ner..hoppas första dagen gick bra. Jag är själv urtrött men smygstartade ju lite med jobb i helgen..
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera