lördag 3 januari 2015

Soffpotatis goes lite piggare



Jag försöker verkligen rycka upp mig. Idag ställde jag klockan och var minsann uppe i någorlunda tid haha. En PW i snabb (ajaj i låren) takt har det också blivit. Ni ser det tar sig allt. Heja mig!
I går åt vi morotspaj. Jag gjorde den lite mer nytt års vänlig och tog lite mindre fetthalt på fraichen. Därav utseendet men smaken var det inget fel på alls. För er som inte testat så finns receptet här. En mycket smarrig matpaj. Idag doftar det underbart här hemma och om några timmar är en Pulled pork klar att avnjutas. Men först fikagäster.....

(det låter inte som jag bara softar va?)
Ha en helt underbar dag.
Kram //A

6 kommentarer:

  1. Åh så gott med morotspaj, den ser verkligen god ut :)

    SV: Ja ellerhur är det perfekt :) ? Hoppas du får en underbar lördagskväll :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Dt finns tid för soft, det är nu.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Att stätta klockan för en tidig pw är helt klart inte slappt!

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat! Ja nu får man nog börja rätta till sina vanor lite =)

    SvaraRadera
  5. Det är ju så mysigt att ha dessa slappa dagar!
    Fortsätt med det du.... :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera