torsdag 1 januari 2015

Nytt nytt


Välkommen 2015......nu är vi gång med ett helt nytt år. Spännande att se vad det kan ge. Just nu som alltid på nyårsdag sitter vi i stooora planer om vad vi ska hitta på under året. Killarna har ett nytt Lan i sikte och mamman i familjen tror visst att hon ska följa med mooohaaa.....
Vi hade en supermysig sista dag på 2014. Först var vi på shoppingtur hela familjen för att sedan avsluta lugnt hemma med vänner och god mat......
(jag bjuder inte på någon nyårs galabild  utan en lufsar naturbild på mig i stället, hoppas det funkar haha)

Nu kör vi 2015.....
Kram // A

16 kommentarer:

  1. Funkar alldeles ypperligt :-) Jag har själv för ovanlighetens skull lagt upp ett försök till galabild ;-)
    God fortsättning på dig!
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Lufsa i naturen-bild funkar alldeles utmärkt=))
    Fortsatt fin kväll/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Det ser väldigt rofyllt ut på bilden!
    Och det låter som om du fick precis det nyårsfirande som du ville ha.
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  4. Jag tog mig ut på en promenad i dugg regn idag... helt underbart!
    Du kanske bara kan råka dyka upp på LAN hehe

    God fortsättning
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Klart en lufsarbild funkar :-)
    God fortsättning på det nya spännande året.
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Hoppas det blev en shoppingtur som var mer i din smak än den förra. :)
    Och god mat och vänner, ett perfekt sätt att avsluta ett år, och att börja nästa med.
    God fortsättning på dig!

    SvaraRadera
  7. Duger så bra med en lufsbild. Det är väl så vi känner oss lite till mans idag.
    Kram kram Helena

    SvaraRadera
  8. Gott Nytt år!
    Lan kan jag inte tänka mig men skogen eller gala...det går nog inte att välja. Ser rackarns skönt ut i alla fall.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  9. Gott Nytt År ♡ ...

    SvaraRadera
  10. Ser skönt ut. Enda vettiga jag gjort idag det är en långpromenad i skogen. Önskar dig en God Fortsättning, kram Suss

    SvaraRadera
  11. Skönt att få lite frisk luft och kunna njuta av sin ledighet. Kram Carola

    SvaraRadera
  12. Storm på ingång här så vi stannar inne. Jag längtar bara till sommaren jag ;)

    Sv:Haha! Ja han ser ju lite dåligt och granen såg han ju inte ;p
    God fortsättning på nya året!

    SvaraRadera
  13. God Fortsättning!
    Det låter som du haft en skön start på året,
    kram Jennica

    SvaraRadera
  14. Tycker du bjuder på en riktigt härlig "naturell lufsar-blåsa"! Ser onekligen riktigt skönt ut. Här har de också blivit låååånga sköna promenader med lilla Herr Larsson under alla lediga dagar!
    Önskar Dig ett riktigt Gott Nytt 2015, kramis Kate

    SvaraRadera
  15. Lufsarbild är bäst:-)

    En riktigt god fortsättning till dig med:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  16. God fortsättning och jaaaaaa, nu kör vi

    Kram Kajsa

    SvaraRadera