onsdag 28 januari 2015

I´m a limited edition



En del av er har frågat var tröjan jag hade på mig med denna texten kommer ifrån. Ja men visst är texten på tröjan både cool och sann. Den kommer från Pernilla Wahlgrens kollektion. Den är inte bara fin den är superskön också och det finns med andra budskap. Gå in och kolla här om ni är intresserade.
Idag kör vi onsdag mitt i veckan, även kallad lill lördag men jag vet inte om det är en så festlig dag egentligen. Helt klart en bra dag tänker jag i alla fall.

Ha en underbar dag vänner.
Kram // A

10 kommentarer:

  1. Ha en underbar dag du med. När det redan är onsdag så går resten i full fart mot helg ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  2. Så sant budskap...

    Här är det en ledig dag idag, även för mannen så vi väl ta dagen som en lördag :-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Tack för tips om sidan och för mattips. Lycka till med köksrenoveringar också! Önskar Dig en toppendag idag, kram Kate

    SvaraRadera
  4. Cool! Ska kika in där jag=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Så hon gör också kläder?! Jag hade koll på att fd svägerskan (Laila Bagge) designade men inte att PW gjorde det.

    SvaraRadera
  6. Den är superfin tur du köpte den trots lite velande.... Ha ha kram Gunilla

    SvaraRadera
  7. Gillar P.W:s kollektioner:-) Och tröjan var snygg!!

    Vad kul! Då måste vi ju ses på Lakritsfestivalen:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera