tisdag 11 november 2014

Julklappstips


Är ni som jag mitt uppe i planeringen för julklappsinköpen? Jag startar alltid i god tid tycker jag för att sedan ta det lugnt och fundera ut de där klapparna som inte är lika givna och lätta att komma på. Till de personer som har det mesta och är lite kluriga.... ett år fick jag och min man ett presentkort från Delicard där vi själv kunde bestämma vad som passad oss. Ett super tips till den som har allt.
Har ni några bra tips på julklappar?

Ha en fin dag.
Kram // A

9 kommentarer:

  1. Praliner tycker jag också är trevligt! Och presentkort på t.ex. ansiktsbehandling.

    SvaraRadera
  2. Vi har slutat att ge julklappar till varandra. Våra barn är stora så det är bara barnbarnen som får paket. Vi köper istället ett paket för en 150:- alla vi som samlas på julafton. Sedan kör vi julklappspelet.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  3. Karlar tycker jag oftast är svåra att handla till om de inte skrivit nån önskelista. De flesta tjejer blir ju glada för nåt smycke eller parfym i alla fall...

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset! Nu har du gett mig ett väldigt bra tips till en av julklapparna :-)
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Upplevelse.com bästa presenten älskar upplevelser och där har dom allt :) kram Diana

    SvaraRadera
  6. Funderar på att skrota klapparna här i år.... i alla fall till töserna, ge dom pengar i stället och ett par smågrejer bara för att de ska ha nå´t att öppna. Till mannen har jag iiingen aaning!!
    Kram J

    SvaraRadera
  7. Jag har redan handlat en del som jag har gömt i garderoben. Sen när julen kommer har jag glömt bort dem!! jag i ett nötskal... haha!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Här behövs det inte inhandlas speciellt mycket julklappar i r. Döttrarna har fått sin julklapp redan. De åker till London tillsammans några dagar i december. Så det blir bara något smått. Julklappstips, det beror på till vem det ska handlas. Presentkort är ett bra val, tycker jag. Och till den som har allt, så kan ändå en korg med delikatesser vara roligt att få. Delicard har min man också fått någon gång. Kan man köpa sådana kort som privatperson?
    Ha en fin dag!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  9. Alltid bra med presentkort! Maken och jag ska ut i helgen och jaga lite klappar. Vet på ett ungefär vad vi ska inhandla. Blir "bara" till barnbarnen och de två hemmaboende döttrarna i år... Det räcker gott och väl att handla till. man ska ju leva efter jul också... Kram Kate

    SvaraRadera