fredag 3 oktober 2014

Motvallskärring




Jag är nog den sista som hakat på trenden av koppar. Den är kanske redan över men nu har jag i alla fall köpt lite grann. Jag har ju kört det där med kopparkärl och kannor i köket en gång och har nog varit lite motvalls nu när det kom tillbaka men måste erkänna att det är ju snyggt. Japp och höst blir det lite här hemma också varje år och det firar jag med lite prydnadspumpor men gärna på ett silverfat haha.

Önskar er en fan friday......tjoho!
Kram // A

13 kommentarer:

  1. Du är inte den sista!!! Trevlig fredag ;) kram

    SvaraRadera
  2. Du var inte sist, jag struntar blankt
    i trender. Tycker koppar är fint men har inget
    alls själv just nu, men du har gjort jättefint
    med koppar på brickan.
    Ha en bra helg
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. Jag har inte en enda kopparpryl ;)
    Kram och trevlig fredag.
    Petra

    SvaraRadera
  4. Mormor säger att jag kan hämta koppar där, för där hänger de på väggen ;-)

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Höst och koppar, låter mysigt och ombonat tycker jag!
    Fin helg till dig/Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Vackert ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  7. Det är snyggt att blanda både koppar och silver så snart har du nog ett kopparfat med =) Kram

    SvaraRadera
  8. Så snyggt, här finns lite koppar i köket. Men jag är dålig på att putsa den.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  9. Hihi, jag brukar också vara sen med hänga på trender. Vem vet, om några år kanske jag går runt i en onepice. :)

    SvaraRadera
  10. Nej du är inte sist! jag har inte köpt en enda koppargrej!

    Önskar dig en underbar helg min bloggvän!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  11. Haha nej sist är Du inte ;-) Jag är lite grå, så jag kör gärna zink och silver :-)
    Men fint har du det.
    Kram!

    SvaraRadera