onsdag 22 oktober 2014

Mimmi mus


Jag kunde bara inte motstå denna söta lilla burk med kakor ifrån Netto. Den kostade endast femton riksdaler och det kan ju bara burken vara värd .Jag är något barnsligt förtjust i Musse Pigg och har alltid varit men hans Mimmi är ju också söt. Nu handlar jag inte Disney för killarnas skull längre, kan liksom inte skylla på dom längre. Men jag har blivit så pass gammal att jag inte skäms längre heller haha. Eller det borde jag kanske..........

Det är kanske bra att jag jobbar med barn så jag får leva ut min barnsliga ådra :)
Ha en bra dag och vi är ju inte äldre än vi känner oss.
Kram // A

7 kommentarer:

  1. Varför skämmas?! Jag gillar Mirandanallarna väldigt mycket, två stycken bor här hemma. :)

    SvaraRadera
  2. haha va söt du är!
    Nä fina kakburkar blir man nog aldrig för gammal för..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Men så söt burk.
    Det här med Disney..... vi har en prenumeration här hemma på Kalle Anka sen urminnes tider och det är verkligen inte ungdomarna som läser, nej det är mannen som prenumererar och läser varje nummer från pärm till pärm. Sen sparas de också....
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Men så söt burk och att det var kakor i.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Jättesöt burk! Jag är fortfarande avis på syrran som fick med sig Musse och Kalle Ankalakanen när hon flyttade hemifrån😜
    Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Barnasinnet ska väl aldrig försvinna... Supersöt burk, och hoppas kakorna var goda också! Kram Kate

    SvaraRadera