söndag 14 september 2014

Supersvensken





Nu har vi lämnat ett varmt och skönt Turkiet bakom oss och kommit hem till Sverige igen. Jag känner mig så svensk, det var till och med skönt att gå ut och hämta tidningen i duggregn i morse haha. Det var första gången vi åkte på "all inclusive" och jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det. Det var skönt med maten men drickan var inget kul, blaskigt och inget kul....sen saknade jag att inte kunna köpa det jag själv vill ha utan att åka taxi för att handla men allt med maten var super skönt.
Till mannen som Aldrig vill till Turkiet köpte vi hans favorit godis med hem.....(lustigt val av favoritgodis?!)

Nä nu ska jag snart i väg och lägga min röst. Har ni röstat?

Ha en fin söndag.
Kram // A

7 kommentarer:

  1. Här blir det röstning i eftermiddag, brukar ta en promenad dit, så jag inväntar sambon som kommer hem i eftermiddag, så vi gör det tillsammans. :-) Kramizz och ha en riktigt skön dag hemma nu/Laila

    SvaraRadera
  2. Just nu saknar jag det mesta från Turkiet solen baden ock att vi inte hade en massa måsten... Nu på med raggisarna och få lite gjort här hemma! Xo

    SvaraRadera
  3. Kan hålla med dig om drickan, brukar inte vara jätte roligt. Men maten helt ok. Man behöver ju inte ha beslutsångest i alla fall ;)
    Yes, jag har röstat !

    Trevlig kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Japp vi röstade i förmiddags!
    All inclusive är bra när man har yngre barn tycker jag! Ölen smakade toppen nu när vi var i Turkiet!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Tycker all inclusive är toppen om man åker en vecka. Två blir nog lite tjatigt..
    Klart jag röstat!!!
    Välkommen hem igen, förresten!!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  6. Röstade redan i fredags. Jag har aldrig åkt på någon all inklusive resa någon gång.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Välkommen hem! :-) jajamen, jag har röstat.
    Kram ingela

    SvaraRadera