torsdag 18 september 2014

Fazer.....tack för det!


Jag är så irriterad på allt och alla. De sista dagarna har jag varit nära att spricka. Människor är för nära, för långt bort. Folk är alldeles för elaka, alldeles för snälla, för mesiga eller för coola. Vissa är för glada eller för sura. En del pratar för mycket eller inte alls. Ja, ni ser ingenting är bra. Kan inte svara på varför, det bara är så ibland. Jag är så himla irriterad på mig själv mest av allt kanske.....
....tills jag var inne på Netto och köpte en nyhet från Fazer som jag inte tyckte lät så god egentligen.....men vet ni. Det är jätte gott. Ett mörkt choklad med smak av karamell, nötter och äpple. Inte nog med det, det var billigt också. Tänk vad lite choklad kan göra för välmåendet.

Hoppas att ni får en riktigt härlig dag.
Kram // A

12 kommentarer:

  1. Kan man säga att choklad är kvinnans bästa vän?! Ibland har vi alla sådana där hemska dagar gissar jag. Jag har det iallafall. Hoppas det känns bättre idag.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha... Njuuuuut av den!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Haha....ibland behövs inte så mycket, och skönt är väl de. :-) Jag hoppas din dag blir bättre och bättre....kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Äsch, jag tror att vi alla har såna dagar. Jag vet i alla fall att jag har det. Man är inte mer än mänsklig...
    Bra där med chokladen, det gillas!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Hihi, tur att du hittade något som piggade upp dig! :)

    SvaraRadera
  6. Bra att du hittade botemedel! Kram

    SvaraRadera
  7. Kul du verkar! :)
    Förut när de hade 3 för 10 med choklad i affärerna så hade fazer en grön, mintchoklad som var jätte god.

    Ha en toppen kväll!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Det behövs inte så mycket för att man ska bli på bra humör :)
    Trevlig kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Goe du ;) tur det finns choklad!!!!! Ha det bäst ! Kramar / G

    SvaraRadera
  10. Haha, visst får choklad alltid en på gott humör! Och jag måste nog testa en bit av den där ;) kram Suss

    SvaraRadera
  11. Choklad hjälper mot allt! :) Lät jättegott!

    SvaraRadera
  12. Ha, tänk vad en bit choklad kan göra för humöret :
    ;-)
    Jag har också varit jätteirritired på allt och alla de senaste dagarna och har börjat fundera på om jag kommit in i klimakteriet? Hua!
    Kram Ingela

    SvaraRadera