fredag 1 augusti 2014

Slutet på något gott....

Jag i en fredagspose ;)



Nu är dagen här......
Det är min sista semesterdag i dag. Jag kan inte riktigt förstå att jag ska börja jobba på måndag och att fyra veckor redan har gått. Jag säger bara vilket väder vi haft, det går inte att klaga på. Det har varit fyra helt underbara veckor och jag har ju faktiskt tre dagar kvar av min ledighet. Allting har ett slut och det är ju början på något nytt.

I dag tänker jag njuta av att det är fredag, gör ni det med!
Kram // A

11 kommentarer:

  1. Jag har en vecka till som tur är.... Men tiden går fort! Och det är ju en fantastisk sommar vi haft. Och har! Inte glömma bort det! Måste njuta av sommaren trots att man börjar jobba!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det går jättefort!
    Det är skönt att börja jobba med känslan av underbara veckor bakom sig. Det är såna veckor man plockar fram i minnet när det är gråa veckor=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Jag har en vecka till. Känns härligt men det är inte klokt vad fort det gått.

    SvaraRadera
  4. Snygg topp, härlig färg!
    Jag har min sista vecka nästa vecka! Vilken sommar' längtat inte tillbaks!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Trots att semestern är slut är ju inte sommaren, och då främst de härliga kvällarna slut. Gäller att fortsätta njuta av detta härliga på kvällar o helger istället. :-) kramizz och ha en riktigt skön helg/Laila

    SvaraRadera
  6. Hua vad fyra veckor går fort, jag försöker njuta så mycket jag kan av mina tre veckor som jag har kvar. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Njut av helgen fina du!
    Det blir säkert ljumma sommarkvällar som du kan njuta av i augusti. Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Se nu till att mjölka den allra sista ledigheten ända in i slutet!

    SvaraRadera
  9. Tiden rusar för fort ibland...Men visst har det varit toppen väder. Helt underbar sommar. Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  10. Det är snart dags för lite mer semester det får vi se fram emot jag har ju jobbat 1 månad nu o det går rätt bra fast det är alltid trist när semestern är över xo //G

    SvaraRadera
  11. Veckorna går så mycket snabbare på sommaren av någon anledning. Hoppas du inte har jobbångest ;-) Själv har jag en vecka kvar av mina sju (!!) veckors semester och vips så var de också snart över.
    Kram och njut av helgen nu!

    SvaraRadera