tisdag 17 juni 2014

I mina lurar


Jag har skrivit några gånger att jag lyssnar på poddar. Då jag är ute och går ensam sätter jag gärna på mig lurarna med en podd. Min favorit är de här två Hannah och Amanda. De är så härliga och alltid intressanta att lyssna på. Jag både skrattar och gråter för mig själv på min promenader, de här två tjejerna har nära till både skratt och grått och det roligaste av allt är att i bland låter de som om de inte känner varandra alls. De är både systrar och jobbar i hop så de borde känna varandra ganska bra. 
Nu finns det så många olika att lyssna på. Har ni någon favorit?

Jag önskar er en fin tisdag.
Kram // A

11 kommentarer:

  1. Min favoritkanal är P1 och alla deras dokumentärer och på söndagsförmiddagarna är "God morgon världen", "Spanarna", "På minuten" osv osv.
    Nackdelen är att man inte är/blir speciellt uppdaterad vad gäller musik!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset :) Kram och ha det bäst

    SvaraRadera
  3. Jag har också lyssnat på några avsnitt av dom! Senaste promenaden lyssnade jag på tjejen som vann biggest looser 2013!

    Ha en bra dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Har inte lyssnat på dom! När jag är ute och går så har jag alltid min gåkompis med mig så jag lyssnar på henne och hon på mig en hel del också förstås!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Jag skäms lite, har aldrig lyssnat på en Podd! Vad är det egentligen, som radio eller film?

    SvaraRadera
  6. Jag har aldrig lyssnat på nån pod, kanske är dags nu....
    Kram J

    SvaraRadera
  7. Brukar lyssna på musik ,vågar knappt avslöja ;) men gillar julmusik året runt. Sjunger gärna med, så den som möter mig kan få höra ett halleluja ;))
    Må så gott !
    Kram Erika

    SvaraRadera
  8. *Skratt* vet knappt vad en podd är... skämsmössan på!! Får kolla upp det där, tror jag bestämt!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  9. Jag har inte heller lyssnat på någon pod- är nästan medlem i Familjen Hedenhös, tror jag. Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Jag älskar att lyssna på livshjulet, värvet och Adam och kompani. Mina absoluta favoriter. Och nu blir de ju sommarpratarna. Kram.

    SvaraRadera
  11. Jag är också en trogen lyssnare av Fredagspodden med Hannah och Amanda, gillar dom skarpt. Jag har nyligen upptäckt Anja och Julias podcast också, som också är väldigt bra och roligt att lyssna på.

    SvaraRadera