tisdag 20 maj 2014

En cool tönt



Ett tag har jag funderat på hur jag skulle lägga fram fint till mannen min att jag har köpt ytterligare ett par skor som jag behövde och faktiskt redan har klickat hem. Problemet löste sig av sig själv. Jag hade gömt skorna i ett skåp som jag tänkte att det var ett smart drag Nettan men smart som jag inte är så hittade mannen dom. Haha, han tycker jag är så tramsig. Han säger alltid om du vill ha dom så köp dom......
Jaja nu har jag ju gjort det och tänk så glad jag är. Så nöjd!
Är ni också lite tramsiga vid era inköp? (klart ni inte är, jag är väl ensamast i hela världen om det)

Ha en underbart bra dag.
Kram // A

12 kommentarer:

  1. Ha ha ha... Här brukar det låta - Den gamla trasan var det länge sen jag köpte... ;)
    Men han går inte på det heller!!
    Snygga var dom, dina sneakers!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen mig! Haha så tramsiga vi är!! Tror det är för mitt eget samvete jag säger: " den här köpte jag för länge sedan". Eller gömmer det i garderoben :-) För jag behöver egentligen ingenting nytt till garderoben!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Ler när jag läser din blogg, jag gör lika dant när jag har handlat garn :)

    Tisdagskram Eva

    SvaraRadera
  4. så länge räkningar är betalda, sparkontot har fått sin lilla slant och ingen av oss är i akut behov av något, ja då shoppar jag med mycket gott samvete!

    SvaraRadera
  5. Haha känner igen mig! Skickade ett mms på ett Bali parasoll till min man idag "nä" fick jag till
    Svar, sådana svar brukar jag ignorera hehe...
    Snygga skor!!!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Gömma, haha! Nej det har jag aldrig gjort. Tvärtom att mannen snarare släpar iväg mig till affären för att jag ska handla nåt plagg åt mig själv. :)

    SvaraRadera
  7. Snygga skor! Det göms i snö kommer upp i tö =) Gör precis likadant. //Carola

    SvaraRadera
  8. Hahaha... jag lägger ibland mitt nya i garderoben och sen "glömmer" jag det ett tag, sen när han då ser det och frågar om det är nytt så svarar jag bara att näe, jag har haft det ett tag.
    Skorna är skitsnygga, dom behöver du verkligen!
    Kram J

    SvaraRadera
  9. Ha ha…eftersom jag numera bor själv så slipper jag det problemet:-)
    Förut hände det att jag gömde vissa shoppingalster under sängen….:)
    Snygga skor!!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  10. Känner igen det där...jag brukar dock ljuga lite och säga att jag köpte det billigt på rean förra året/säsongen...;-)

    SvaraRadera
  11. Snygga skor, glömde jag skriva!

    SvaraRadera
  12. Hihi jo jag känner igen det tyvärr:) jättesnygga skor! Kram

    SvaraRadera