torsdag 27 mars 2014

Hur svårt kan det vara?


Jag har handlat på mig lite nya produkter till mitt ansikte (än är inte hoppet borta). Det är en primer, ett mineralpuder, ett solpuder och en mascara och borste som är jätte bra enligt min hudterapeut. Det medföljer en broschyr samt en länk till en app som man kan ladda ner till telefonen med instruktioner på hur man ska gå till väga......Oj! Vad har jag gjort? Kan det verkligen vara så svårt? Haha :)
Produkterna kommer i alla fall från Pürminerals, är det någon som testat dessa?

Detta kan bli hur spännande som helst.
Önskar er en fin och positiv dag.
Kram // A

7 kommentarer:

  1. Ja, hur svårt kan det vara..? *skratt* Urdålig på foundation, primer mm. Lycka till i alla fall!!
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Inte testat blir spännande att höra kram Diana

    SvaraRadera
  3. Du kommer bli som en nyponros. Säkert jättebra produkter. På sommaren när jag har fått lite färg do gillar jag bare minerals foundation.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Jag har inte testat just det märket, men det borde väl inte vara så stor skillnad på det och annat mineralpuder. Eller? :)
    Däremot är det nog bra att lära sig vart man lägger på solpudret, blir det fel så kan det se väääldigt konstigt ut. :)

    SvaraRadera
  5. Så roligt för just det märket blev jag sminkad med i helgen när jag var iväg med tjejerna och "lätt lurad" så köpte jag på mig foundation! Men jag gillar den! 4-1 något heter den!
    Du klarar det nog
    ;-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Nix, har jag inte provat. Men det kommer du fixa lätt :)
    Lycka till.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Blir kul att läsa din recension sen. Makeup- online!
    Kram Stina

    SvaraRadera