söndag 9 februari 2014

Lunkande söndag

bild lånad från Google
Jag har mest läst en massa negativt om melodifestivalen i går. Jag tyckte att Sanna och Martin var super bra. Kanske är jag en schlagernörd men jag är så pass gammal att jag inte skäms för det haha. Då Martin Stenmark kom in på scen måste jag erkänna att jag hade lite svårt att inte tänka på filmen Kärlek deluxe som han är med i haha. Har ni sett den? Om inte så gör det!
Vi har söndagslunk här hemma och kvällen fortsätter i samma tema. Det är ju måndag i morgon och då är det allvar och jag menar verkligen allvar....
Önskar er en fortsatt bra söndag.
Kram // A

5 kommentarer:

  1. Tyvärr jag tyckte mellon var riktigt dålig inte ens Stenmark fick i gång mig......Har legat under filten hela dagen o mått riktigt risigt håller alla tummar o tår att jag känner mig bättre i morgon. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Jag har haft en hel helglunk, så skönt och välbehövligt!
    Ang mellon så tycker jag att den är ovanligt kass i år... ok Sanna fick väl gå vidare men jag har inte hittat en enda låt än som är bra. Hoppas det blir bättre, kanske man kan lita på Alcasar??
    Kram o ha en skön söndagskväll

    SvaraRadera
  3. Martin var bäst tyckte jag, såg filmen framför mig speciellt en scen !!!!! Kramen /G

    SvaraRadera
  4. Tyckte att Martin var super och snygg för ögat med =) Programledarna är under all kritik och som förlöjligar hela Mello. Ha en super bra vecka //Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tänkte bara på honom i lite för små tofflor på campingen...fniss!

    SvaraRadera