onsdag 8 januari 2014

Varmt hjärta


Än har det inte blivit någon "riktig" vinter här. Men även om det inte är snö och en massa minusgrader så är det ändå lite kyligt tycker jag nog. Jag är nästan alltid kall om händer och fötter, en del påstår att det beror på dålig blodcirkulation. Jag vet inte......
Men i dessa sköna kanske inte super snygga med ack så både varma och goa håller jag mig vän med mina tossor då vi vistas ute i kylan.
Det behövs nu när vardagen är i gång.....men så skönt det faktiskt är att börja jobba igen och känna den där längtan efter fredag och helg. Det känns inte riktigt lika samma när det är helg hela tiden.

En del kalla kroppsdelar men jag har i alla fall ett varmt hjärta....
Njut av er dag.
Kram // A

8 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om att Uggs inte är supersnygga, men jösses vad varma de är! Köpte ett par fejk i Kina och just den vintern var kall så de var gud värda.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker visst de var snygga! Perfekt med varmt om fötterna så slipper man frysa om resten av kroppen. Jag köpte ett par varma stövlar förra året o ångrar att jag inte gjort det för länge sen.... Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Här är det inte heller någon riktig vinter... det sägs att kylan ska komma till helgen!
    det tror jag absolut du har, ett varmt hjärta
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. De pratar ju faktiskt om att kylan äntligen verkar vara på g.
    Jag tycker uggs kan vara riktigt snyggt till vissa outfits....och annars är jag ju den som hellre väljer praktiskt och varmt än snyggt och fryser =)
    Ha en härlig fortsättning på dagen, kram Malin

    SvaraRadera
  5. Varma och goa stövlar!!! Du är i alla fall beredd när vintern kommer :) För vinter blir det säkert när vi minst anar det. Fin kväll till dig. Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Ja, det har du verkligen. Ett varmt hjärta! Jag vill vara varm om fötterna och kall om huvudet.

    Finna Uggs! Kramar Anna

    SvaraRadera
  7. Tycker du har jättesnygga stövlar och va gott att få ha varma fötter också! Snart blir det kallt sägs det.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Tycker inte dom är så fula ;) o ja du gumman ett varmt hjärta det har du!!! Xoxo /G

    SvaraRadera