lördag 11 januari 2014

Putsa och feja


I dag händer det grejor här hemma. De har stått helt stilla över helgerna. Nu åker det sista av denna julen ut och lite puts och fej på det. I ugnen står det en pulled pork (efter sonens önskning) och det doftar ljuvligt. Mellan varven tar jag en ruta av detta underbart goda choklad som jag hittade på Netto. Jag är inte så förtjust i alkohol men i godis med smak av sprit har jag alltid varit barnsligt förtjust i. Konstigt det där.....jag gillar inte kaffe något vidare men choklad med kaffesmak tycker jag är gott....jaja ingen världslig sak men märkligt, eller hur?

Nu måste jag fortsätta att feja.
Ha en helt underbar lördag.
Kram // A

8 kommentarer:

  1. Jag är inte så förtjust i choklad, men Baileys gillar jag, så gissar att jag skulle gilla den chokladen iallafall.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Haha, ens smaksinne är ett mysterium. :)
    Själv gillar jag inte choklad med nån gegga i.
    Låter som att du har en riktig mysdag där hemma!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar både choklad och sprit haha, nä inte sprit men vin, det är en bra kombo när man städar och musik på det så går det som en dans. Ha det gott.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har det rent o fint nu! En skön känsla!
    Fin kväll till dig!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. Heja dig! Hoppas du får en skön söndag! Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Här gillas både choklad, likör och kaffe. I morgon åker granen väck här. Sedan är julen helt väck här.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Här behövs det också fejjas...kram Diana

    SvaraRadera
  8. Den där chokladen skulle jag också tänka mig att testa - Baileys har ju ingen direkt utpräglad kaffesmak, mer choklad ;) Annars skyr jag konsekvent kaffesmak på allt - kaffe, choklad, glass...hu!/Susanne

    SvaraRadera