måndag 27 januari 2014

Ny vecka


Hepp hepp....då var det måndag igen. Ny vecka på inkommande. Så spännande (visst låter jag positiv och pigg?) det ska bli. En vecka som kommer att bestå av längtan efter helgen då bland annat melodifestivalen drar i gång. Ett jippo som varar några veckor som jag ser fram emot. Fest varje lördag och flera lördagar på rad. Glitter och glamor och skönsång på det. Det kan inte bli fel.
Men först en veckas arbete att njuta och ha roligt av. Nu kör vi vecka fem. Kom igen....

Kram // A

10 kommentarer:

  1. När drar melodifestivalen igång? Har helt missat men längtar också kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. På lördag och det ska bli så kul..... Kram kram

      Radera
  2. Japp, nu kör vi!! Snart Mellomys!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Nämen drar det spetaklet redan igång, fast lite glitter o glamour är ju alltid helrätt. Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. God morgon! Japp, ny vecka nya möjligheter... Imorgon ska jag börja jobba igen - längtar nu! Tyvärr inget större fan av melodifestivalen, så jag brukar se hälften ungefär!
    Men idag startar jag med ledig dag, och lite motion dags nu efter morgonkaffet!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. Förra året missade jag nästan all schlager tack vara ett urdumt jobbschema. I år hoppas jag att jag kan få se lite mer. Lördag är jag iaf ledig på. :)

    SvaraRadera
  6. Jag startar veckan hemma idag! Är sådär
    För melodifestivalen men tv brukar stå på i bakgrunden ;-)
    Äldsta vill ju se!
    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Oj melodifestivalen har jag noll koll på!!! Startar det upp redan ;) Hoppas du får en fin vecka. Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Kan hålla med om att det ibland är lite jobbigt med måndagar, men jag försöker hitta positiva saker med den :).
    Åh, kör melodifestivalen igång till helgen, skoj! Det hade jag helt missat.
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  9. Skönt att höra, jag gillar´t också!
    Hoppas veckan går fort nu då ;-)
    Kram

    SvaraRadera