måndag 20 januari 2014

Kärlek deluxe


Denna filmen såg vi i går. En film som föll Nettan i smaken. Rolig, lättsam och även sorglig. Den var jätte bra. Stenmark var kanon (både med och utan kläder)!
Däremot var inte hemresan lika rolig, det var ganska tufft på vägarna. Men super G fixade det galant bakom ratten. För er som är nyfikna så fick jag till ett danspass och jag hade skorna med mig....yea!
I dag påbörjar vi en ny vecka och en helt ny måndag har redan startat. Jag är laddad och tänker köra enda till det snart är fredag igen.
Ni som ska ut på vägarna....kör försiktigt! Här i Skåne är det dessutom riktigt blåsigt. Puhu..

Ha en riktigt fin start på veckan.
Kram // A

14 kommentarer:

  1. Den är jag sugen på att se kram Diana

    SvaraRadera
  2. Skönt att du kom hem säkert! Ja, och att filmen var bra!
    Batman gav sig ut idag, till fots och med tåg.... jag är inte jätteglad för det. Men men.
    Ha en bra måndag!

    SvaraRadera
  3. Filmen var väl värd den tuffa färden hem ;) och en annan längtar inte till fredag o jobb hela helgen igen !!! Kramar /G

    SvaraRadera
  4. Usch vad otäckt det är ute på vägarna i vintertider!!! Den filmen får jag se när det kommer på dreamfilm...den verkar mysig. Hoppas du får en skön start på veckan....krams Maria

    SvaraRadera
  5. Blåser gör det även i lilla Västervik, men jag fick nyss rapport om hård blåst på hemmaplan. I morgon blir det att ge sig ut på vägarna och ta sig hemåt till sydkusten och streta i riktig motvind. För ingenstans blåser det som i Skåne!
    Önskar dig en riktigt bra vecka!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  6. Åh, den filmen har jag missat... Då ska jag se den!! Typiskt med dansskorna!! Åhh, hembakta semlor, så underbart gott. Önskar Dig en ny härlig vecka och en stor måndagskram till Dig från Kate

    SvaraRadera
  7. Vilken trevlig kväll på tu man hand! Galet blåsigt ute...
    Ha en fin måndag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Alltid skoj med en bra film =)
    Ha en toppen dag, kram

    SvaraRadera
  9. Så mysigt att gå på bio, den filmen vill jag också se.
    Ha en bra kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Ja men ett litet biotips det behövde jag! Hade lite att läsa ikapp hos dig och nu har du ju fått mig att längta ihjäl mig efter en semla...

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Den filmen verkar ju rätt mysig!

    Här är det kallt o stjärnklart. Bäst att ta det lugnt i trafiken.

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  12. Besökte själv Skåne i helgen o det var lite snökaos på sina ställen...Kramisar Tina

    SvaraRadera
  13. Den filmen får vi se!! Ha det fint. Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Ja hu vad det blåser kallt här i Skåne nu men så värst mycket snö har vi inte.
    Ha en fin vecka!
    Kram Maria

    SvaraRadera