torsdag 30 januari 2014

I am in need



Jag skulle verkligen behövas piggas upp. Jag vet inte vad som skulle kunna hjälpa. Jag känner mig som en grå tråkig råtta. Det är ju nu man jag hade behövt en solsemester........tänk att jag glömmer detta varje år när det planeras för semester. Det var vid denna tiden förr som jag tog plats i solariet, jag är så sugen på det nu. Det är inte bra och än står jag emot.Heja mig! Underbara mannen min gjorde ett tappert försök att liva upp hustrun sin och kom hem med en super fin bukett med rosor. Det tackar jag så för, det behövde jag.....
Hur gör ni för att känna er piggelinus?

Ha en fin fin dag.
Kram // A

13 kommentarer:

  1. Du är inte ensam att känna så. Vi är många! Den bitande vinterkylan och allt snö har jag tröttnat på. Vill ha vår NU!!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Vad fint gjort av honom!
    Om du inte kan resa nu så kan du kanske planera en resa framöver, reseplaner piggar upp mig.

    SvaraRadera
  3. Det vi nog alla behöver just nu är sol & värme. Hoppas att dom fina blommorna du fick av din man gör att du blir på bättre humör. Nu går vi mot helgen så jag hoppas att du får en toppen go helg. Kram Carola

    SvaraRadera
  4. Vad gulligt gjort :) Jag brukar planera in sådant som jag blir glad av, kanske en middag ute med en vän, eller en fest längre fram att se fram emot, eller unna sig lite extra lyx <3 Stor kram

    SvaraRadera
  5. Håller med dig, men mina dagliga promenader har ändå gjort mig lite piggare, sedan har jag börjat med B vitamin men ska också börja med högdos D vitamin har jag tänkt.
    Kram helena

    SvaraRadera
  6. Ska försöka pigga upp dig i helgen finaste..../G

    SvaraRadera
  7. Ja nu är det inte lätt alltså! Jag kör med Blutsaft och D-vitamin. Sen tror jag det är bra att släpa sig ut (trots kyla och mörker) och göra roliga saker om det är möjligt(vet inte var du bor). Gå ut och äta, kanske bio, eller varför inte en helgresa? Spa, eller hemmaspa. Gå ut och dansa?
    Ja det var några förslag :-).

    Lycka till! En månad till, sen blir det i alla fall betydligt ljusare!
    Kram Malin
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Vilken gullig man du har, håll hårt i honom! Så jobbigt att känna sig trött & nere....är nog många som gör det dessvärre denna tiden på året. Mina juicer gör mig lite piggare+ att jag äter D- vitaminer. Lite shopping kan ju också pigga upp!! Va rädd om dig fina du....krams Maria

    SvaraRadera
  9. Måste nog se till att min man läser ditt inlägg! Rosor… hm… minns inte när han kom med sådana senast.
    Försöker bekämpa min trötthet med att äta en massa apelsiner och tablett D vitamin dagligen! Längtar nästan ihjäl mig efter solen! Men nu är det snart helg och vi får göra det bästa av dagen! Den kommer inte igen!
    Kramisar M.E

    SvaraRadera
  10. jag tog en spraytan och man känner sig lite piggare:) kram Nilla

    SvaraRadera
  11. Har också stått emot solariet men jag måste nog ta en kvart där snart..kram och trevlig helg/Diana

    SvaraRadera
  12. Vet inte?? Får jag sova en hel natt eller två kanske jag kan svara på det sen.... :)

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera