tisdag 17 december 2013

Julpics

Godermorgon!
I dag bjuder jag på julpynt och pics från min utsida. Jag blev allt lite inspirerad av allas vår Ernst. Min favorittomte. Fast om jag uttrycker mig så här.....så blev jag ganska nöjd med mina konstverk haha. Det inte Ernst eller jag tänkte på var.......





.........att i detta huset bor två styck röda fyrbenta (som inte alltid är lika omtyckta av frun i huset ) som tyckte att de där röda fina såg så roliga ut....kanske vi kan tugga lite på bollarna eller bara förstöra lite.....grrr.

Men men vad är väl en bal på slottet....(ja inte vet jag).

Nu släpper jag det och drar i gång denna tisdag, exakt en vecka till julafton och humöret är på topp!

Kram// A

7 kommentarer:

  1. Vackert!
    Ja, nu är det inte långt kvar! ;) :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Kul att pyssla! Tur det var äpplen som det skulle pyntas med och inte bacon. Haha!

    Sv: Jo, de har fri frakt. Men vi bor fem minuter från netonnet så vi kände att vi hellre åkte dit och valde granen själv.

    SvaraRadera
  3. Så fint du gjort!
    Ja en vecka kvar jag känner att jag inte hunnit fatta att det är december och inte heller jul om en vecka!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Gulligt, så fint!! Flera av mina äpplen blev mat till rådjuren! Suck... ska fixa till de tomma blompinnarna!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Vet du vad - det blir också jättesnyggt med såna där torn fast gjorda av rödlök. Plocka bort det yttersta skalet så det vackra, blanka, röda syns. Tror varken hundar eller rådjur blir förtjusta,,, :) Susanne

    SvaraRadera