torsdag 21 november 2013

Kyligt värre

Jag vill rymma här i från just nu. Jag brukar nog inte känna så (vad jag kan minnas i alla fall). Det är så ruggigt och kallt. Varje morgon sitter jag under fleecefilten in i det sista innan det är dags att köra. Varje kväll denna veckan har jag duschat i skållhett vatten för att bli varm. Det har inte hjälpt med en annars så härlig brasa.


Just nu längtar jag till sol och värme.....min kropp skriker efter värme. Förr vid denna tiden la jag mig i ett solarium men det vågar jag inte längre (feg, gammal eller bara klok? inte vet jag). Jag vill ha lite sol i alla fall.

Kall kropp som innehåller ett varmt hjärta.
Kramisar // A

6 kommentarer:

  1. Ja vissa dagar är riktigt grå och kalla! Ja om man bara med en fingerknäpp kunde komma t värmen i några timmar iaf :-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Ja vi är nog många som längtar till värmen just nu. Hade varit himlans skönt ju;) / LillaMy!

    SvaraRadera
  3. Jag känner som du! Visst är det härligt med årstider, men denna vi har nu är på tok för lång...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sol och värme skulle sitta fint kram Diana

    SvaraRadera
  5. Jag fryser hela dagarna och sover med raggsockar. Hade inte vart dumt med sommar året om.
    Ha det gött

    SvaraRadera
  6. Köp dej en elfilt! Jag fick en i julklapp i fjol & jädra så gott det är!!

    SvaraRadera