fredag 8 november 2013

En hel del tavlor


En tavellist med tavla har fått en ny kompis med fler tavlor och alldeles snart ska alla tavlor få motiv. De är inköpta och på plats i alla fall. Nu tar vi en sak i taget........



På tal om tavlor och annat så i dag tänker jag mig en tavla som hänger på väggen. Den har ett motiv av en jätte gigantisk "brainstorming" (heter det så?). I alla fall så hänger denna tavla inne mitt huvud. Så känns det just idag. Hur många tankar som helst som jag inte kan styra och har ingen aning om var jag ska börja för att solla. Då blir liksom ingenting gjort.

I dag är det super-fredag och jag ska försöka njuta av det, gör ni också det vet jag.

Kram // A


10 kommentarer:

  1. Jag håller också på och med en tavelvägg, fast bara i huvudet än så länge. Du har kommit lite längre, snyggt med svarta ramar!

    Det där med för många tankar känns igen... Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag tokgillar tavellister! Det svåra är bara att hitta saker som får plats på dem. Ja, förutom tavlor då. ;)

    SvaraRadera
  3. Jättefin tavelvägg! Tänk, jag har också en tavelvägg i huvudet!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Vad fint! Perfekt med tavellist där man kan variera efter humör och årstid. Ha en fin fin kväll. Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Det är så snyggt med tavellister.
    Önskar dig en underbar helg.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Fint när man kan byta lite hur som på listerna!
    Ja vad ska man börja, en sak i taget är ju lättare sagt än gjort!
    Trevlig kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Tavellist är perfekt eftersom man kan byta tavlor hur som helst utan att det blir massor av hål väggen......Ha en mysig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Tavel-lister är smart, slipper man göra hål om man vill flytta runt på tavlorna ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  9. Skulle också behöva sätta upp tavellister. Måste få tag i någon händig person som kan hjälpa mig:-) Det är både snyggt och praktiskt!

    Hoppas du får rätsida på alla dina tankar!

    Kram Cecce

    SvaraRadera