måndag 14 oktober 2013

Myser rundor

Jag hälsar måndagen välkommen, en ganska gråmulen sådan här i Skåneland.Vad passar då bättre (efter dagligt måste göra, jobb och så) att hoppa i sköna plagg och höstmysa lite.
Jag har hittat världens skönaste brallor, coola, snygga och super- sköna. Dessa myser jag rundor i hemma och även borta. Jag tackar Zandra på www.myztyle.se för detta.



Jag tillhör den sorten som hoppar av jeansen så fort jag kommer in genom dörren hemma och rakt ner i mjukisbraxen. Japp det är sådan jag är......

Ha en riktigt mysig måndag.
Kram // A

12 kommentarer:

  1. Samma här, myskläder åker på så fort som det bara går! Snygga mysisar du hittat, det är inte lätt att hitta sånt faktiskt!

    SvaraRadera
  2. Dom såg riktigt goa ut och stencoola dessutom !! Fortsätt och mys !!

    Kraaam till dej

    SvaraRadera
  3. Eftersom jag alltid har myskläder på jobbet, så älskar jag att vara lite finklädd även till vardags.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Så sköna dom ser ut och snygga! Jag har liknande på mig idag fast jag är på jobbet ;-) så jag e redan i mjukis kläderna hehe...
    Jag hoppar också i myskläderna så fort jag kommit hem!
    Sv. Tack för fina ord hos mig idag

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Det där känner man igen. :)

    SvaraRadera
  6. Jag gör likadant, av med jeansen och på med något mjukt!
    Jättesnygga mjukisar! Och tänk nu kom solen! Blev så glad att jag fixade en utlottning på dagens bokstavsutmaning, en rosa sådan!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  7. Sån är jag med:) Och det där byxorna ser jättesköna och snygga ut!!

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  8. Ser både snygga o sköna ut o det gillas. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Läckra brallor!! Mjaoo...

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  10. Coola! Såg massor av deras byxor i Helsingör i somras.

    SvaraRadera
  11. Tack för fin reklam Anette!! Supercoola, och grymt sköna!!! Fick hem likadana fast i snakeprint förra veckan!

    SvaraRadera