torsdag 10 oktober 2013

Har jag problem?

Med risk för att utge mig som något...hur ska jag uttrycka mig?....inte riktigt som det normativa säger att man ska vara (det lät väl bra eller?) så måste jag erkänna att Ja, jag har problem. Och är det inte så att man har problem så är det väldans så lätt att skaffa sig sådana.
Jag har skrivit innan att jag gärna vill ha ett par Dr Martens kängor. Det är ju så lätt att bara klicka hem.



Eftersom jag inte har så lätt för att bestämma mig så blev det ett klick på de svarta och ett klick på de bruna. Nu är bara frågan om vem som vinner den stora äran att få stanna hemma hos mig. Kalla det problem eller bara idioti. Tja......(och nä, tanken är inte att jag ska ha grå mjukisbyxor till. Sonen min undrade det. För i så fall kunde jag skicka tillbaka båda tyckte han).

Jag tänker att jag nog lever ett ganska så problemfritt liv just för tillfället.

Hoppas inte ni är lika veliga som jag...haha!
Kram // A

10 kommentarer:

  1. Svart!! Inget snack - du ska ha svarta!!
    Dr Martens ÄR svarta ... ;-)

    SvaraRadera
  2. Du är fullt normal! En smart kvinna... jag brukar skicka efter två storlekar. Provar hemma och skickar tillbaks de som inte passade!

    Personligen gillar jag de bruna. De ger ett mjukare och varmare intryck. Sen beror det på vilken färg du har på din jacka!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Och där löste jag problemet , behåll bägge vet jag ;)xoxo /G

    SvaraRadera
  4. För mig är dr martens svarta och alltid varit! Dom bruna var snygga men jag säger nog svarta!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Svart är fegt men passar till allt.
    Brunt är roligare men mer svårmatchat.
    Fegisen jag hade valt svart. ;)

    SvaraRadera
  6. De är snygga båda två, men välj de svarta!

    SvaraRadera
  7. Åååå...det låter som härliga bekymmer !! Jag är oxå en velmaja ibland.. men jag håller nog på dom svarta !

    Kraaaam

    SvaraRadera
  8. Jättefina!! jag vill också ha:-) Hoppas du kommer på vilka du vill ha:-) Båda är snygga!

    Ha en fin fredag!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  9. Svårt val men de svarta är snyggast tycker jag!
    Härlig son du har :)

    Kram Madame Edith

    SvaraRadera
  10. Då skulle du ju passat på när Sandahls hade 20% på allt för ett par veckor se´n!!

    SvaraRadera