onsdag 9 oktober 2013

Det är bara att bita ihop

Här på morgonen har jag kört sonen till tandläkaren, väl framme säger han:
- mamma du behöver inte följa med in.
- ska jag stanna här tycker du? (frågar jag med något darr i rösten)
- ja, det kan du göra.
Jahapp, nämen då stannar jag i bilen då. Jag har ju alltid följt med in och även in i rummet och suttit bredvid. Nu är det konstaterat att mina killar är inte små längre......
På väg hem stannade jag till i affären och hittade lite kul.



Som ni se så är det kört för mig nu. Nu är jag fast, fast i julträsket. Nu tänker jag drömma mig bort en liten liten stund bara.

Ha en fin onsdag.
Kram // A

6 kommentarer:

  1. Du, det är en del av utvecklingen! Ett gott betyg till dig (pappan) att han är trygg och vill gå in till tandläkaren själv! Bra jobbat!

    I måndags köpte jag tre lussekatter på ICA!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Hihi, hur gammal är sonen?
    Mamma jobbade i samma hus som jag hade min tandläkare och om det var typ i mellanstadiet så sa jag att jag gick själv. Kände mig supermodig! Speciellt när de drog ut två tänder på mig. :)

    SvaraRadera
  3. Jag minns också att jag gick till tandläkaren själv i mellanstadiet, cyklade från skolan, jättelångt. Jag hade tandställnig i 6 år och var jämt hos tandläkaren. Min egen dotter som går i sexan skjutsar jag när hennes tandställning ska fixas. Hon har ju ännu längre då i och för sig...

    Jag väntar liiite med julen känner jag!

    Hade lite att läsa ikapp hos dig, superfint armband!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Det är bara att acceptera, våra killar har blivit stora, fast mammahjärtat protesterar....Hm du ska få läsa o se vad jag har hittat på ikväll, oj det blev en cliffhanger......Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Gaaah dom växer fort min blir nio snart men jag har tänkt att han ska bo hemma hela livet, vi gör ett rum i garaget hehe...
    Kram Sandra

    SvaraRadera