lördag 12 oktober 2013

Blondie har blivit ?

Idag har jag och mannen varit och tittat lite på kök. Vi är tidigt i planeringsstadiet på att renovera vårt gamla kök. Oh my säger jag. Jag rodde att jag hade koll på hur jag ville ha det men nu är jag mer förvirrad än vanligt. Det är ju en djungel. "Tur vi är tidigt ute"......den frasen har jag hört x antal gånger idag. Men det är ju ganska kul.


Jag bjuder på en "blondiebild" för så här ser jag inte ut längre. Buhu...jag vet inte vad som hände men jag och min frissa pratade inte riktigt samma fredagsspråk i går. Jag vet inte hur jag ser ut i burret men jag är nog inte så nöjd med resultatet. Ska man gå tillbaka och säga det? Jag tycker det är lite pinsamt.
Jaja så länge jag inte ser mig själv i spegeln så mår jag super prima och njuter av att det är lördag.

Ha en fin kväll.
Kram //A

7 kommentarer:

  1. Klart att du ska gå tillbaka om det är så att du inte är nöjd!
    Förstår att det är svårt val med nytt kök, det är dyra grejer som man ska ha länge... Lycka till i jakten!

    SvaraRadera
  2. Du är säkert jättefin bara ovan, vad det nu är du gjort! Visa en bild :-)
    Klart man ska gå tillbaka, utan att skämmas!
    Kul med kök, det önskar jag mig också en dag! Men visst är det en djungeln med kök!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Så tråkigt att du inte blev nöjd hos frisören.

    SvaraRadera
  4. Kunden har alltid rätt! Det är du som har betalt! Ring o säg vad du känner.

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. Kök är nog så viktigt, håret likaså. Gå på magkänslan.

    SvaraRadera
  6. Klart du ska gå tillbaka om du inte är nöjd kram Diana

    SvaraRadera
  7. Sötis....tror du inte att det är den vanliga jag-måste-vänja-mig-&-styla-håret-själv-känslan du drabbats av? Visst är köksdjungeln vansinnigt stor...man måste nästan ha en bild i huvudet först. Är så nöjd med vårt kvik kök. Ha en härlig söndag...krams Maria

    SvaraRadera