onsdag 11 september 2013

Mållös

Jag är fortfarande i chock. Tänkte i går att jag måste sova på saken men det hjälpte inte.
Nu undrar ni förstås vad som har hänt.....
Jag har inte tidigare sett programmet "Hollywoodfruar" på trean och tänkte att jag skulle se det i går. Ja, vad ska jag säga....vet inte om jag ska skratta (det gjorde jag) eller gråta (gjorde jag inte till det programmet i alla fall).
Ajamen seriöst?....tror jag att jag bara frågar mig. Såg ni på det?



Jag är visserligen blond och är inte alls proffsig på att ta foto på mig själv. Jag är ingen Hollywoodfru i heller men ack så glad jag är för mitt (något mindre dollarstyrda) liv. Inte alls glamoröst men ack som jag trivs :)
Nu ska jag åka och vara "en lagom galen fröken" och det gillar jag.

Jag önskar er en super-duper onsdag.
Kram // A




11 kommentarer:

  1. Tur jag inte tittar på dom galningarna. Jag tittar hellre på dig som är alldeles lagom galen hi hi Ha en bra dag snygging!
    kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jag har bara sett yttepytte lite av det under åren som har gått (kanske 1h om man klipper och klistrar). Gunilla verkar helt galen. Anka likaså. Maria är snäll men lite lätt blåst. ;)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Näe såg det inte, jag klarar inte av de där damera riktigt... Men du är en snygg galen fröken ;) kram Suss

    SvaraRadera
  4. Jo jag kollar ju på det där (skäms)programmet! Jag gillar Gunilla med iron och tycker att hon gör hela serien, galen är vad hon är! Sen tycker jag (fort ironisk) att det är så fantastiskt fint att se när Maria gör kaffe eller moccalatte eller vad det var!
    Men jag håller med, vilken värld eller bubbla kanske lever dom i...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. haha jag har väl sett det då o då men inte denna säsong! Inget höjdarprogram precis. Har så svårt för Gunilla. Hon är bara PINSAM!! Programmet blir lite av lyteskomik! Gillar't INTE!!

    Ska vi ringa SVT om de vill göra en dokusåpa av bloggfruar =)

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Tror inte jag ska se det där programmet, människan verkar helt galen.....o jag är också så glad o tacksam för mitt oglamorösa liv. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Visst lever dom ett sjukt liv....inte avundsjuk alls!! Men det kan vara underhållande att titta på ibland, för visst kan man inte göra ngt annat än att skratta åt dom. Krams Maria

    SvaraRadera
  8. Näj, gjorde jag ej!
    Klarar inte av sådana pinsamheter!

    SvaraRadera
  9. Nej jag såg inte det, det är för mycket tycker jag. De är för mycket och jag är också glad över att vara bara jag:) fin bild på dig! Kram Nilla

    SvaraRadera
  10. Ne, jag ser inte det. Klarar inte riktigt av det.. Men så fin du är!! Pingla:)

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  11. Haha, nej, jag har inte sett det :) Men du är fin!

    SvaraRadera