måndag 10 juni 2013

Vild och vacker

Välkommen måndag!
Ny start på veckan efter en härlig helg. Semestern närmar sig med stormsteg och det känns. Men än är vi inte där så..... Nu kör vi en full vecka!
I helgen plockade jag in lite vilda blommor, visst är de väl vackra våra vilda?


Jag gillar verkligen att ta in utifrån. Nu blir det blomster men en kvist, sten eller en kotte är också
fint. Jag har inte så mycket blommor att plocka in från trädgården då är det bra att ha nära till skog
och natur.

Ha en riktigt fin start på vecka 24.
Kram // A

5 kommentarer:

  1. Ja jag gillar också vilda blommor. Det är verkligen sommar. Så vackert och inte så tillrättalagt.

    Ha en jättebra start på veckan!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Alla har lupinbuketter nu! Jag älskar lupiner, jag måste försöka mig på det i trädgården! Här har du en till som har fullständigt noll att plocka in från gården.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Du får göra som jag, smyga in i grannens trädgård!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Wow, du är duktig på det där med blommor! Det ser jättefint ut!
    Batman tycker det är jobbigt med en hel veka nu, han har liksom vant sig vid förkortade. Haha!
    Själv har jag nedräkning till semestern, fyra nätter kvar. Woho!!

    SvaraRadera
  5. Håller med dej...vilda och vackra !! Tänk att man kan bli så glad över att få plocka in blommor o sätta i vas !!!

    Kraaaam

    SvaraRadera