söndag 16 juni 2013

Söndagschill


Jag är glad att jag tillbringade nästan hela dagen utomhus i går för idag är det inget kul väder alls. Ja ja jag vet att det går att vara ute även om det regnar men det är så mycket trevligare om det inte regnar tycker jag.
För några år sedan.....inte alls många eller kanske jo.....var det ganska mycket med denna mannen....Magnus Carlsson. Inte riktigt lika mycket nu men han har fortfarande den absolut bästa manliga rösten i Sverige i alla fall enligt mig, och den har han kvar.



Han har släppt en ny "discodänga" som jag tycker är trevlig. Lyssna gärna och berätta vad ni tycker.......

Ha en fin söndag.
Kram // A

9 kommentarer:

  1. Så skönt att du var ute igår, för idag ska det väl regna... Jag håller dock tummarna för att prognosen är fel då jag ska hänga vid en fotbollsplan hela dan nästan...

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja idag är det inget roligt väder... Hoppas du för en mysig dag inne i alla fall. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Skitväder har det varit idag. Typ svensk sommar:-)

    Kan inte se klippet från den dator jag sitter vid. Lillan har okuperat min bättre dator:-) Men visst har han en bra röst. Utan tvekan:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  4. Magnus är Magnus... Love Him!

    Vi har haft midsommarväder... sol ömsom regn! In o ut hela dagen!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Jag tycker låten är bra.

    SvaraRadera
  6. Smaken är som baken, och tur är väl det.
    Jag är inte ett dugg imponerad av Magnus... ;)

    SvaraRadera
  7. Verkligen trist väder idag!

    SvaraRadera
  8. Visst går det att vara ute, men idag har ju himlen verkligen varit öppen. Inget skoj alls!

    SvaraRadera
  9. Åh den måste jag lyssna på men får göra det i morgon för nu sover alla.
    Kram Helena

    SvaraRadera