torsdag 6 juni 2013

Flaggdag

Grattis Sverige och Grattis till kungen som har namnsdag!
Vi satte oss i bilen och styrde mot havet, jag bara älskar att vara vid vattnet. Det ser så mysigt ut med alla som hoppar på cykeln och tar sig till havet. När jag var liten hade vi det så. Nu är det bilen som gäller. Nu har vi däremot super nära till skogen och det är ju också härligt.




Vi hade picknick korgen packad så fika blev det. Det var dock aningen kallt så vi körde vidare mot Ikea och gjorde av med lite pengar istället.....Hur kul som helst Hi hi.
Nu doftar det ljuvligt från grillen.
Hur firar ni vår dag?

Ha en fortsatt bra nationaldag.
Kram // A


6 kommentarer:

  1. Grillat har vi gjort här också och gjort jordgubbstårta:) Ha en fortsatt fin kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! Ja havet är verkligen nödvändigt för mig!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hade varit underbart att bo vid havet men härligt att ha skogen i sin närhet också!
    Kul att spendera pengar på Ikea ;) kram Suss

    SvaraRadera
  4. Jag är inte i Sverige så jag har faktiskt inte tänkt på att det är helgdag hemma förutom när jag pratade med barnen i telefonen förut! Så nu sitter jag och läser bloggar för första gången sen jag åkte medans jag väntar på att gå och äta middag! Hade lite att läsa ikapp märker jag! Hoppas du är nöjd med dina Ikeafynd!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Vi är inte så patriotiska, så vi firade i grannlandet!! ;)

    SvaraRadera