tisdag 28 maj 2013

Sommar

Maj månad börjar närma sig sitt slut och snart är vi inne i sommarmånaden juni. Juni som ska vara vår ljusaste månad...hur härligt är inte det? Helt meteorologiskt är sommaren redan här då dygnsmedeltemperaturen är varaktig och är minst 10 grader. 
Känns det sommar?
Njä jag är nog tveksam till just det...men vi är på väg (det regnar och blåser i mitt Skåne).


Men en härlig sommar feeling tog jag med mig från min fina svärmor härom dagen då jag fick en fin bukett med liljekonvaljer med mig hem. De doftar ljuvligt och visst är det vackert?

Jag önskar er en fin och kanske solig tisdag (jag ser inte till solen än men man ska inte sluta att hoppas).
Kramelikram // A


6 kommentarer:

  1. Jag ser solen och jag hoppas att den stannar hela dan!

    Ha en fin tisdag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Liljonkonvalj är verkligen en doft av sommar. En hel orörd sommar framför oss, tror knappt det kan bli bättre. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Sommar här i Köpenhamn kram Diana

    SvaraRadera
  4. Underbar bukett!
    Ingen sol i sikte här heller. Typiskt för hela natten fram till fem var det fint väder...

    SvaraRadera
  5. Liljekonvalj som är så fint. Söt bukett! Ha en mysig kväll. Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Liljekonvaljer är åtminstone försommar:) Här var det soligt men inte så varm idag. kram på dig!

    SvaraRadera