söndag 19 maj 2013

Slappt

Idag är det slappt både här och där......
En riktigt slappesöndag, jag vaknade med dunkande huvud ( jag drack endast Pepsi Max i går), och känner mig allmänt seg idag. Men söndagar är väl en vilodag...visst var det så?

pyntad schlager stolpe i Malmö

Nu säger vi tack och hej till alla schlager- fjärilar för denna gången. Det har varit riktigt trevligt.

GRATTIS DANMARK! 

Tjejen var ju så duktig och en bra låt tyckte jag. Robin var hur bra som helst, men inte kunde vi ju vinna igen.....
Hade ni någon favorit?

Nu får jag visa mitt intresse lite till mannen min....det läggs budget inför hela årets semesterplaner....suck...inte min favorit sysselsättning (ekonom som jag inte  är).

Ha en fortsatt bra helg.
Kram // A





9 kommentarer:

  1. Danmark var min favorit så jag är nöjd. Här spöregnar det idag så det är studentplanering som gäller. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Stackare, ingen vidare start på dagen för dig..:-(

    Jag tyckte Danmark va bra jag med, och Robin också såklart..;-)

    Må så gott & hoppas du piggat på dig lite
    KRAM Susanne

    SvaraRadera
  3. Semesterbudget, det lät smart. Det har vi aldrig haft! Satt och snackade om hur mycket vi skulle ha med oss på resan, har en förmåga att ha för mycket med. Men men, hellre det än för lite!

    SvaraRadera
  4. Bara ordet budget ger mig rysningar.....jag har total avsaknad av ekonomiskt sinne!! Jag tittade bara på esc med ett öga...tycker det är långtråkigt å lite fjantigt. Men av det jag hörde så var Nederländerna bäst. Krams m

    SvaraRadera
  5. Ja nu är det slut för den här gången. Jag gillade Norges bidrag men Danmark var ju superduktiga också. Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Jag tittade inte igår! helt ärligt så är jag helt ointresserad!

    Jag har också haft lite vilodag idag! Härligt, så greppar vi den nya veckan!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Här har det också slappats idag, blev sent igår i och med ESC. Danmark var bra men det hade inte gjort nåt om vi vunnit en gång till :-)
    Kram! Judita

    SvaraRadera
  8. Jag hade många bidrag som jag gillade! Danmark såklart men även Norge, Ryssland Tyskland och det bidraget som var sist! Tyckte det var kanon!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Jomen man får faktiskt vila..det är till och med nyttigt !!!

    Kraaaam

    SvaraRadera