fredag 17 maj 2013

Kärlek

I dag för sexton år sedan var jag grymt nervös. Inte bara jag utan även min mamma, min pappa, min blivande och säkert hans föräldrar också....mina blivande svärföräldrar.
Ja, tänk vad tiden går. Jag kommer ihåg det som det var i går. Det var alltså sexton år sedan vi gifte oss. Den 17 maj Norges nationaldag och vår bröllopsdag.



Vi har haft många helt underbara år tillsammans och jag hoppas vi får många lyckliga år till tillsammans. Vi är ett bra team....Du & Jag.....Min underbara äkta hälft!

Känner ni kärleken i luften?

Önskar er alla en kärleksfull fredag.

Kram // A



11 kommentarer:

  1. Grattis fira ordentligt ikväll kram Diana

    SvaraRadera
  2. Grattis finaste ni xoxo /G

    SvaraRadera
  3. GRATTIS ANETTE O ROGER. Hoppas också att ni får många många lyckliga år till. Ni är söta nu men oj vad ni såg unga o oskyldiga ut då. Lycka till och var glada o stolta över vad ni åstadkommit fram tills nu, 2 underbara pojkar o ett bra liv. Kramar fr Mamma

    SvaraRadera
  4. Stort grattis! Hoppas ni får en underbar dag idag!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Grattis på bröllopsdagen!!! Här i Oslo ska vi också fira stort idag....så mysigt att gå omkring på stan & se på alla finklädda & glada norrmän. Krams maria

    SvaraRadera
  6. Men vad roligt, Grattis på bröllopsdagen!! Solen skiner och allt börjar fyllas med liv såklart man känner kärlek i luften!!!

    Kram P

    SvaraRadera
  7. Grattis på bröllopsdagen. Vilket härligt team ni är o störst av allt är ju kärleken. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Grattis till er bröllopsdag! Härlig bild på er!
    Kram helena

    SvaraRadera
  9. Grattis på bröllopsdagen!!! Må ni få många lyckliga år tillsammans!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  10. Ett stort GRATTIS till er!! Kärleken är störst!

    SvaraRadera
  11. Åhh, vad härligt! Grattis på 16-årsdagen!!

    SvaraRadera