lördag 27 april 2013

Underbara lördag...

Haj alla fina!
Jag har turen att sova väldans så gott om nätterna.....jag lägger huvudet på kudden på kvällen och sover gott till morgonen vill ta tag i mig. Något som jag är tacksam för. Det är en ledig lördag och solen vill komma fram ...jag ser det, jag hoppas på att den stora gula lampan får som den vill.....


Något kyligt men jag åt min frukost utomhus....härligt!

Nu en promenix denna vårmorgon och sedan en runda in till stan...... Jag kan tänka mig en sämre lördag faktiskt.

Vad har ni för planer?

Ta hand om er och varandra.
Kram // A

8 kommentarer:

  1. Låter super! ha en underbar lördag!
    kram helena

    SvaraRadera
  2. Från en som jobbar ;( njut o ha det bra xoxo /G

    SvaraRadera
  3. Låter som en toppen lördag!!! Själv ska jag plantera Levendel som jag precis inhandlat....krams m

    SvaraRadera
  4. Så underbart med god sömn. Jag sover väldigt bra i vanliga fall, just nu blir det dock ofta minst två "kisse-pauser" då någon gillar att sparka där ;)
    Här har vi varit en vända på stan på fm. Så lite lunchvila och sen ut och röja med lite ved J kört hem.

    Hoppas du får en härligt solig lördag, kram Malin

    SvaraRadera
  5. Underbart att starta dagen med frukost ute. Verkar om du får en toppendag. Själv har vi letat kostym till studentkillen, tyvärr inget napp så det blir att söka vidare. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Hoppas solen kikade fram till dig! Det har den gjort här så vi har fixat i trädgården men också varit på ikea!

    Ha en fin lördagkväll!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  7. Att få sova det är det bästa och sedan kunna avnjuta frukosten utomhus, lovely!!

    Skön söndag till dig! Kram Anna

    SvaraRadera