söndag 10 mars 2013

Sköna söndag.....

.......Någon som kommer i håg det TV programmet...Malena Ivarsson....som sedan blev Fräcka fredag...HaHa....det var Tv tider det.....
Såg ni Melodifestivalen i går? Jodå jag hejade på Robin (Skånepåg och allt) även om låten och killarna i State Of Drama tilltalade mig något mer.

I Skåne är det storm och var även igår men solen sken så visst kan vi väl åka ut en runda......



 Något ut tvingade killar på promenad på Skånes djurpark, de är inte bittra men mamman känner en viss seger och är så Happy....


Vi hälsade på tjuren Ferdinand som är lite sur för blommorna har inte kommit i blom än men snart Ferdinand snart........


                                     


 Efter att ha blivit nästan bortblåst igår så ser jag fram emot en lugnare och mer stillsam söndags eftermiddag.....längtar redan!


Söndagskram till er från mig // A



6 kommentarer:

  1. Soligt här också! Skön söndag... KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Snö o storm, usch o fy, nu blir det bak istället. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Uf sne og isende koldt, det gider vi bare ikke...!
    Herligt at hilse på Tyren Ferdinand :-)
    Rigtig dejlig søndag eftermiddag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Klart jag kommer ihåg sköna söndag....det var ju en stor hit man sent lär glömma?! Visst var det bra att Robin vann fast jag höll mest på Anton ( röstade i hemlighet på Körberg å Co.) Trodde det var vår ute & möttes av snö på min promenad. Krams m

    SvaraRadera
  5. Ahh! Har bakat två bakverk, eller tre, för att vara exakt ur den tidningen! Den bästa baktidningen!:-)

    Längesedan jag var på skånes djurpark nu! Det är illa:-)

    Hoppas du haft en njutbar söndag!

    Kram cecce

    SvaraRadera
  6. Vi var och kikade på Robi och State of drama igår kram Diana

    SvaraRadera